dijous, 16 de maig del 2013

Molt bon dia a tots!


Entre tantes males notícies econòmiques pel que fa a Europa i especialment a Espanya, ahir ens sorpreníem amb una notícia esperançadora per a la medicina: la clonació de cèl·lules mare embrionàries de persones que suposa un autèntica "fita" en el camp de la medicina regenerativa.
I com sempre, al'avanç científic genera el desconcert d'una societat civil que no avança tan ràpidament ...






http://www.cadenaser.com/sociedad/articulo/espanola-participo-clonacion-siente-mucha-rabia-haber-tenido-emigrar/csrcsrpor/20130516csrcsrsoc_1/Tes


http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.elperiodicomediterraneo.com%2Fnoticias%2Fsociedad%2Funa-de-las-coautoras-de-investigacion-de-celulas-madre-fue-despedida-en-espana_816729.html%3Futm_source%3Ddlvr.it%26utm_medium%3Dtwitter&h=0AQGY9laK

4 comentaris:

  1. I la Confe de Antonio María ( Rouco) que aquesta volta encara no pot dir res!!!!

    ResponElimina
  2. Jo penso que la societat civil (almenys des d'on em moc i habito)sí que va al ritme dels avenços científics, en general dic. Però el que passa que els qui ens governen, estan a les antípodes: al darrera de tot. I ja se sap...els qui retallen en recerca i investigació...no cullen cap fruït, i la societat i la comunitat científica se'n resenteix.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em fas gràcia en el millor sentit de la paraula Fidel ... em fas somriure ... També jo pensava així fins fa poc, però sembla ser que m'he fet gran i dubto ... Segons l'ambient en què et mous estàs equilibrat ... i és genial, pefecte. Jo ho he viscut així pràcticament sempre, però no és real ... El govern està a les antípodes i molta gent també ... i és una realitat tan real ...

      Elimina