dissabte, 1 de juny del 2013

PASSIÓ PER LA RÀDIO

Ahir una persona em va comentar perquè no penjava al bloc les entrevistes de televisó o de ràdio. Davant els meus dubtes em va dir que moltes d'elles, sobretot les de la tele eren atemporals perquè pels temes tractats (educació a casa, sida, alcohòlics anònims, creadors diversos i monges incloses ...) tenien el mateix interès que llavors. Em va recordar a més, que el bloc és un bon magatzem i que es pot tornar a allò que t'agrada. 

El tema dels programes de tele ho tinc més complicat perquè encara que algun tinc gravat, ni idea de com pujar-los aquí, la veritat. Però si tinc algun podcast de quan dirigia el programa Hoyporhoy de la Ser Maestrat.

Per a mi, totes les entrevistes eren úniques, i el directe, tant en tele com en ràdio, la meva passió. Mai a la vida he gaudit tant, treballant, com en aquesta època. Per sobre de tot, em quedo amb la ràdio. La seva immediatesa és brutal. Moltes vegades vaig haver de contenir les emocions pensant que no podria seguir. I moltes vegades eren les rialles les que no em deixaven. I dia rere dia vaig treure el programa endavant ... tots els dies. I... "como Juan Palomo"  :-)

Així, que avui, us deixo un trosset de mi val? Aniré posant més ... potser algú vulgui escoltar algun d'ells o potser no, però així, estaran aquí, amb mi. 

El programa era comarcal, per tant hi ha una mica de tot ... 


Comentar que també vaig treballar, encara que menys temps, en la Bona Ràdio. De llavors no tinc res físic però també molt bons records.





Entrevistes Mariola Nos "hoyporhoy" Ser Maestrat



Entrevistes  Mariola Nos "hoyporhoy" Ser Maestrat




Directe Mariola Nos  "hoyporhoy "en exterior



Algunes de les entrevistes al "hoyporhoy" de la cadena ser Maestrat.
http://www.goear.com/search/Mariola-Nos/


I un trosset del programa "Hola Mariola" a Localia que va penjar un amic a youtube :-)


Col· laboració en el Programa de TV "Anem de bòlit" (Presentació i reportatge de la Gala dels premis Literatura Internacional Ayguals d'Izco i Aquarel·la Puig Roda de l'Associació Cultural Amics de Vinaròs)
http://vimeo.com/17409995



A la bona ràdio Mariola Nos, amb el "De bon Rotllo"




6 comentaris:

  1. Madre mía, como os parecéis...
    Las dos tenéis ese timbre en la voz como de caramelo de café con leche...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Cierto, nos parecemos más en la voz (la mía si cabe más grave) y en los gestos que en el físico... aunque con la edad como suele suceder nos acercamos más. En principio ella es más a mi padre y yo a mi madre. Pero ya sabes, incluso las parejas acaban físicamente pareciéndose... hay que tener cuidado con eso…

      Lo de café con leche me ha encantado... yo suelo decir voz de cazalla ;-)

      Elimina
  2. Només, des d'aquí, saludar una companya del món radiofònic amb la que he passat estones fantàstics.
    Mariola, en la seva comunicació per aquest mitjà i per altres com l'escrit, transmet una manera molt diferent de veure les coses quotidianes, apropant-se a les persones d'una forma diferent, amb una empatia de la que molts professionals del muindo de la comunicació estan mancats .
    Com fidel seguidor de la seva trajectòria i company incansable auque sigui a la llunyania, des del teu bolg et brindo aquest aplaudiment per aquesta iniciativa internauta que ens apropa encara més, el teu esperit de comunicació.
    El teu fidel seguidor Txema Grau

    ResponElimina
    Respostes
    1. Creixem amb els altres i dels altres ... el secret és ser conscient, per això és important escoltar ... cada entrevista com si fos la primera, cada company com un nou mestre. El moment que hem compartit ens ha ensenyat a tots dos, això segur, no només en lo professional, sinó també en lo personal. I qui sap ... potser ens tornem a trobar i seguim gaudint i seguim aprenent i seguim rient ... (I entre tu i jo: Zasca!).

      B7s i mil gràcies Txema!

      Elimina