dimarts, 30 d’abril del 2013

Des-amant


Per què m’agredeixes?

Deixaré que em prengues 
a la teua manera
feroç
I a borbollades 
m’ompliràs del teu onatge
rabiós
De la saba morta
del posseïdor
que fa estèril l’amor

Callaré
como tantes voltes
pensant fugir
I el color de la sang
vessada de mi
delatarà la fera 
del teu desig

Recolzada
en l’aspre oblit
de qui no ets
pensaré
que no ho comprenc

Jo voldria ser 
jo voldria ser estimada
jo voldria ser estimada a la manera meua

amb suavitat d’ales lliures
d’empentes serenes
del joc d’amants
que desconec...

perquè tu hi ets

I jo no hi soc

Por


(mariola nos 2013)

7 comentaris:

  1. Bona tarde!

    Arran d'una notícia escoltada avui a la ràdio (m'han emprenyat moltes, però aquesta especialment pel que fa a la condició humana).

    Recordar als maltractadors que el que impera en les seves relacions no és l'amor sinó la por.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Et deixo dues mostres cap al meu blog...

      Una sobre una altra notícia, que encara em fa menystenir aquesta colla de FdP plena de misèries i ràbia:

      Vísceres (o Bífida)

      L'altra, més en consonància amb el teu poema:


      Epístoles


      Bon dia, i també dic que esborronador i bell, el teu poema.


      d.

      Elimina
    2. Dos poemes amb molt força ... gràcies per compartir!

      Elimina
  2. Impactant i colpidor. Molt realista i absolutament empátitzo amb ell. Xacra social i humana que entre tots tindríem que erradicar. Una abraçada (S)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Xacra social que malauradament no desapareix ... i el peix que es mossega la cua ... tornem al tema de l'educació i els valors Sebastià. Bàsic.

      Bests

      Elimina